torsdag 17 september 2015

Söt i sydväst

Ibland, eller ganska ofta, kan ju väderapparna ha fel. Tyvärr så hade de rätt idag... regn regn regn! Mig gör det absolut ingenting, sitter just nu och myser i soffan framför teven. Tycker däremot synd om Storasyster som har friluftsdag med sin skola. Ska göra iordning ett varmt skönt bad till henne när hon kommer hem och be en bön att hon INTE blir sjuk.

Bästa E hade full mundering när vi begav oss till förskolan idag. Trodde aldrig att han skulle gå med på att ta på sig sin nya sydväst, men jodå! Fick hålla mig för skratt när jag tog på honom den, den kan ha varit det gulligaste i mannaminne, haha! Han var helnöjd och tyckte att jag var himla rolig som knölade in hans mjukishund under regnjackan så jag såg höggravid ut. Vi tog en lite annorlunda promenad till förskolan efter som Bellen var hemma med A. In i en liten skogsdunge som för honom bjöd på björnjakt med pilbåge minsann, för vi var ju hund-indianer! Älskar att bara vara med honom, han har sån livlig fantasi att det är svårt att inte dras med i leken.


                                    

                                   

                                    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar