tisdag 8 september 2015

Lindex - Into the Woods

Jag har gått och kärat ner mig ordentligt i Lindex kollektion "Into the Woods". Jag älskar att den är barnslig på ett bra sett och att mycket är så könsneutralt att det funkar både på pojkar och flickor. Har ingen bestämd smak när det kommer till barnkläder eller hur jag klär lilla fröken. Bebisar är ju så fina i allt! Men färg är kul (säger jag som helst har minst två svarta plagg på mig varje dag...). Bäst av allt är nog ändå att kläderna är GOTS-certifierade. 

Hursomhelst:

Gick bananas för någon vecka sen och köpte det här.
Sedan dess har jag kompletterat med en matchande tröja till byxan. kunde inte låta bli.



Perfekta kläder att upptäcka världen i!



Tröja till lilla storebror!



Bilderna är lånade från Lindex 





1 kommentar:

  1. Haha! Jag säger typ kommentarer som "det är ju kul med färg" varje dag och så tittar jag på mina egna kläder och ba.. justja, kul med färg var det. Svart som natta är jag!

    SvaraRadera