torsdag 10 september 2015

Det var fint vääääder.





Låt er inte luras av fleecetröjan: det var varmt idag! Älskar vackra höstdagar! Hoppas att det här bara är början på en vacker årstid. 

Min lillebror sov här i natt så jag har haft sällskap hela dagen. Vi har hunnit med promenader, upplevt olidlig spänning när biljetter till en Malmö FF match skulle släppas, pratat och pratat, ätit middag bestående av korvar med genomstuckna spagetti.... Och vi fick middagssällskap av hans sambo! En mycket bra dag! Men nu är jag trött... E vaknade fyra i morse och letade efter sin morbror (som sov på nedervåningen). Vilket resulterade i att han inte bara väckte mig utan även sina systrar. Där och då var jag väldigt väldigt nära att slänga in handduken!!! Tillslut somnade vi om allihopa i min och A's säng. 

Undrar när min ensamma chartersemester blir verklighet: tänk att få sova hur och när man vill, läsa en (flera) böcker under ett parasoll vid en pool utan att bli avbruten av någon (boken jag läser nu har jag hållit på med i flera månader), god mat, drinkar.... Ja, drömma går ju. 

1 kommentar: