onsdag 16 september 2015

Hemma-spa! Och sten i röven.








Bästa dagen med "spa" hemma i badkaret med bästa lilla bus! 

Sedan hann vi med en picknick efter hämtningen på förskolan. Det fanns ett visst önskemål från unge mannen att vi skulle gå och titta på grävmaskinen som förbereder för en grund på en av de nya tomterna i närheten. Hade glömt filten hemma så vi tog en varsin sten att sitta på. Min skar in i båda skinkorna och jag tänkte: undrar vad byggarbetarna tänker om vår lilla picknick och om att ha oss som publik. Mitt i allt blev lille herrn dessutom kissnödig och ställer sig helt sonika och kissar där vi sitter. Suck! Efter det gick vi hem och jag lovade att nästa gång ska vi ha en filt (och inte titta på en grävmaskin).


3 kommentarer:

  1. ������
    /isabell

    SvaraRadera
  2. hahahahahah jag skrattade HÖGT när jag såg dina filmer på snapchat!! men det blir ju vad man gör det till, dvs en picknick!

    SvaraRadera