söndag 31 augusti 2014

Illa, jag mår illa...

Jag är ensam hemma och njuter av lugnet! Är väldigt sällskapssjuk egentligen, men de här stunderna när jag bara behöver tänka på mig själv och ingen ropar på mig... de är ovärderliga.

Har mått riktigt dåligt två kvällar och till och med fått upp dagens inkomst, så nu blir det vila idag och dra ner på tempot lite. Har pratat med förlossningen och de tror att det är bebisen som tar upp så mycket plats nu och trycker upp maten så att säga. Och om jag ska vara ärlig har jag nog ätit mer än vanligt de två senaste dagarna, måste gå tillbaka till mina vanliga rutiner tror jag...
Dessutom har jag hamnat i en svacka. Inte roligt.

Så nu tänker jag fortsätta min lugna stund med viloläge i soffan och kanske lite Gossip Girl.

Trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar