söndag 3 augusti 2014

Är det en kille?

Familje/släktmiddagarna har avlöst varandra de senaste dagarna och det har varit så roligt att två av mina syskon är hemma med sina respektive. Sedan fick jag nys om en sak som fick min tankeverksamhet att spinna igång på riktigt! Skulle det bli så som jag tror, så kommer jag bli överlycklig. Säger bara en sak: ett helt gäng i Skåneland.

Hursomhelst så träffade jag på två av mina favoritgrannar i fredagskväll på väg hem från middagen hos pappa. Vi surrade på som vanligt och kom in på det här med graviditeten.... Den ena berättade att hon hade varit på ett extra ultraljud i slutet på sin sista graviditet och då berättade barnmorskan att de skulle få en tjej: ut kom en kille! Har fått höra en del såna historier och nu blev jag lite nervös, tänk om det är samma sak här? Då kommer jag allvarligt talat få en chock och han får åka hem från bb i småblommiga kläder.

Luftande mina tankar för A i bilen på väg till mammas BBQ igår. Vi kom fram till att det omöjligt kan vara en kille: blygdläpparna var så tydliga och delade på sig när hon rörde sig i magen.  (Viktigt att understryka: vi hade blivit lika glada för en liten kille, men nu har vi ju som ställt in oss på tjej...)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar