söndag 10 augusti 2014

Rensa rensa rensa

Ikväll hade jag ingen ro i kroppen utan fortsatte mitt rensande av bl a bebiskläder och barnkläder. Har nu en överfylld säck som ska till behövande barn på annan ort. Orkar inte försöka sälja. Har sålt lite på en Facebook-sida.

Har slängt mycket krafs också som åkte med i bara farten när vi flyttade. Förstår inte hur jag tänkte som valde att packa allt elände? För tyvärr kan jag inte skylla ifrån mig, det är jag som hållit fast i mycket. Men nu är det borta, tjoho! 

Mitt nästa projekt är att gå igenom mitt gardinlager. Har haft perioder där jag tyckte att det varit roligt att byta gardiner och testa lite olika, nu vill jag bara bli av med allt. Stryka gardiner tilltalar mig konstigt nog inte alls längre ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar