torsdag 1 maj 2014

gäsp!

Skjut mig, vad trött jag är!!
Det blev en sen kväll för barnen igår, eftersom vi besökte en Majbrasa. Kände lite att det var hög tid att de skulle få se vad det egentligen är... så i alla fall I vet vad de andra barnen pratar om på måndag ;-)

Så de somnade runt 21:30. Men inte har det någon betydelse för treåringen!! Han vaknade 5:30 i alla fall. Sovmorgon är överskattat. Buhu! Jag kommer aldrig i mitt liv vänja mig vid morgontidiga barn. Svärmor berättade att A också var extremt morgonpigg som barn. Det är han fortfarande, så varför är det ändå jag som sitter här i soffan och glor på "Unga mödrar" på datorn med Bolibompa i bakgrunden?

Undrar om jag hade piggnat till fortare om sommarvärmen hade stannat? Idag när jag tittar ut ser jag snö. Hur kan det gå från sol och +17 grader till 0-gradigt och snö?


2 kommentarer:

  1. Haha åhh... Jag lider med dig. Jag hade inget barn som väckte mig i morse, men en viss syster som inte hade någon koll på hur mycket klockan var och att folk (jag och måns) sover vid 8 haha. Saknar dig redan!

    SvaraRadera