onsdag 7 maj 2014

Fullmåne?

Är det fullmåne? Vill gärna skylla på det när jag inte kan sova på nätterna, känns mer okej än att erkänna att jag var uppstressad över allt som ska hinnas med på jobbet innan sonens treårskontroll...

ALLA anställningsavtal som ska skrivas och oftast kan det vara två-tre olika på varje person. All denna administration, det måste ju finnas modernare sätt?? Och sedan räkna timrapporter. Tänk, först räknar den anställde, sedan jag och sedan de på löner. Helt galet, vilket tidsslöseri!

Det blir hursomhelst mysigt med treårskontroll idag med sonen. Han längtar jättemycket och tror att vi ska träffa en doktor (?). En av frågorna du som ska svara på innan kontrollen är om barnet talar 2-3 ordssatser. Det kan jag intyga att han gör! Det är aldrig tyst här hemma, han har så mycket att berätta, analysera och det är så roligt. Sedan tackar jag i smyg Gud för att det inte är någon spruta idag!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar