fredag 9 maj 2014

Quarnevalen!


Fredag har aldrig känts så bra som idag! Efter en vecka ensam med barnen känner jag en oerhörd respekt för ensamstående föräldrar som har det så jämt. Jag är helt färdig och inser vad skönt det är att vara två som delar på ansvaret här hemma.

Jag åker till Stockholm ikväll och är borta hela helgen. Barnen ska vara med sin farmor och de kan knappt vänta! Jag kan känna att jag redan börjat längta efter dem, medan de inte kan tänka sig något mysigare än att få göra en massa skoj med farmor. Precis som det ska vara!

Ska ju ner och se Sofias projektarbete, Quarnevalen, och har VIP-plats. Har dock förstått att vädret inte är det bästa, så det gäller nog att klä sig bra eftersom det är utomhus.

Längtar efter att få träffa Sandra också! Massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar