tisdag 16 september 2014

Lycka!!

Så himla glad! Nu kom A hem från Stockholm och kommer inte arbeta borta förrän efter bebisen har kommit. Äntligen är vi en familj igen. Lite så känns det <3

Har sovit två dagar nu, när lillebror varit på förskolan. Det har varit fantastiskt och gjort underverk med både humör och tålamod. 

Gick in i vecka 36 idag och i morgon är det dags för besök hos barnmorskan igen. Det har redan gått tre veckor sedan sist jag var där. Ser inte fram emot att behöva ta alla blodprov, tydligen är det dags igen. Samtidigt som jag verkligen avskyr det, så är jag så glad att de har så himla bra koll och rutiner för oss RH- negativa mammor.

Hör A läsa högt för Inez. Det får mig att må så gott och känner mig så lugn och glad: så här vill jag jämt ha det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar