fredag 26 september 2014

Latare dagar

Vilken härligt lat dag det har varit idag! A har jobbat hemma och jobbade bara halvdag och tog ledigt på eftermiddagen. Jag och Lillebror har "degat", alltså lekt med min hemmagjorda lekdeg. Helt otroligt att jag hade allt hemma för att kunna göra den, t o m citronsyra. Barnen älskar den och kan sitta i timmar med den. Bäst av allt (enligt mig) är att jag vet precis vad det är i den och att den inte luktar så där starkt som dom du kan köpa. Urk.

Regnet har öst ner så vi har hållit oss hemma, men sedan fick jag ett ryck och åkte ner på stan ensam. Köpte lite nya underkläder och en ny pyjamas till mig själv. Älskar den! Och tänker helt klart packa ner den i BB-väskan. 

Kör ett mantra i huvudet och en bildserie om hur underbart det kommer att bli att få bebisen i famnen. Ja, det kommer göra djävulskt ont, men på något sätt ska hon ju ut... Undrar hur hon ser ut? Är hon liten och tunn som Inez var eller en riktigt knubbis som Lillebror var? Kommer hon vara mer eller mindre flintis som de andra två? Ni kan nog aldrig förstå hur jag längtar just nu <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar