onsdag 24 september 2014

Blutsaft, blodsaft?

Tar en shot med Blutsaft och hoppas att det gör underverk med mitt blodvärde. Dricker man det fort så hinner man nästan inte känna smaken. Det värsta är nog att jag är jättehungrig och måste vänta minst en halvtimme tills jag får äta efter att jag tagit min shot.

                                      

Är lite nervös inför det extra besöket hos barnmorskan idag. Håll tummarna för att undertrycket inte stigit mer! Hypokondrikern i mig vaknar till liv direkt när jag tänker på förra besöket. Usch! 



                                      
Totalt värdelös bild, men det är små fina snöflingor i luften. Precis samma slags väder som den gången för snart sju år sedan som vi åkte hem med Inez från BB <3

Återkommer efter besöket hos barnmorskan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar