onsdag 10 september 2014

Ett beroende

För några år sedan var jag testpilot för Smartson. En av sakerna som jag fick prova på var vad jag kallar för "tvättservetter". Glömde sedan bort dem, tyckte de var lite dyra för att jag skulle använda dem. Sedan började vi ändå använda dem, just för att kunna fylla maskinerna och vara mer effektiv i vår dåvarande tvättstuga. Och nu är jag fast! Vi kan blanda många fler färger när vi tvättar kläderna, utan att de blir "sjaskiga". Bara en sådan sak som ljusa mönstrade kläder eller "vitrandiga", att vänta tills du får ihop en hel maskin kan ju ta evigheter! Nu slipper vi det. 


Ser ni den rosa servetten? Så mycket färg fanns det i min röda tvätt.

Hade lite dåligt samvete över att det ändå är en pappersprodukt och så, men sedan läste jag på sidan av ett av paketen och nu känns det mycket bättre med mitt beroende ;-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar