tisdag 9 september 2014

Glad i hågen

Lyckliga jag!  Som sänt från ovan ringde min yngsta syster igår på förmiddagen, för att berätta att hon kommer hem från Stockholm och hälsar på i några dagar! Hon kommer ikväll och åker (förhoppningsvis) inte förrän på fredagmorgon. Nu slipper jag vara ensam när A är i Stockholm och får sällskap en av mina allra bästa vänner, lycka lycka lycka. Barnen är också glada och Inez har börjat planera.

Hann med ett besök hos en annan kär vän igår också. Och fick besök av en annan. Mina vänner är de bästa. Vilken tur jag haft!

Efter att jag blivit påfylld med ny positiv energi kokade jag lingonsylt. Mina morföräldrar hade plockat massor av lingon och jag hade turen att få några kilo rensade! 


Testade ett nytt recept som både jag och Inez älskade. Mums! Så god att jag t o m vågar ge bort en burk ;-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar