måndag 15 september 2014

Gråten i halsen

Nyss hemkommen från förskolan.
Gick därifrån med gråten i halsen: vilket fantastiskt bemötande lillebror får varje gång han kommer dit! Känns som om halva gården med barn kommer springande bara för att säga "hej" till honom och idag fick han både pussar och en kram. Han började leka direkt med sina bästa vänner och det är som om veckorna vi varit hemma tillsammans inte ens märks. Han tog liksom vid där han slutade innan ledigheten...

Klickade precis iväg en beställning inne på Panduro. Saker till mig, PAPPER till mig. Papper så jag kan börja scrappa igen. Var så urbota trött på dem jag har. Köpte lite skoj grejer att dekorera dörrkransen med också, sånt tycker jag är löjligt roligt att pyssla med :-)

Nu ska jag lägga mig raklång och inte göra ett skit (rent ut sagt). Vaknade av mig själv klockan 5 (!!) i morse och har hunnit putsa två fönster, kört tre tvättmaskiner och fixat med barnen. Nu är jag trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar