lördag 19 april 2014

Telefonlös

Jahopp. Min iPhone är helt utom räddning. Har varit utan telefon nu i tre dagar och det är lustigt vad mycket tid jag har över helt plötsligt. Har t o m börjat läsa böcker! Det har jag inte gjort på flera år. Fick för mycket av det goda när jag pluggade.

Det stör mig dock oerhört att inte kunna kontakta någon om jag är ensam med barnen och något skulle hända (Gud förbjude). Så när jag orkar ska jag beställa en ny telefon. Tänkte beställa en från halebop.se MEN om jag då vill behålla mitt nuvarande nummer så måste jag få en kod skickad till mig via sms. Men i mitt fall går det ju inte ens att ta emot ett sms! Suck. Tur att jag är så smart att jag nyss kom på att jag kan låna A's telefon och sätta in mitt sim-kort i den... Hrm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar