fredag 4 april 2014

Jag har dragit vinstlotten!

Sedan en vecka tillbaka har A nytt jobb, vilket betyder att han inte behöver åka lika tidigt på mornarna, vilket i sin tur betyder att vi har ändrat lite i rutinerna... Förut var det jag som lämnade barnen och han som hämtade, men nu är det alltså ändrat. Och gissa om jag tänker att jag dragit vinstlotten!? :) 

Vår älskade dotter är sååå långsam på morgonen vilket leder till att jag alltid blir stressad. Det spelar liksom ingen roll om hon har två timmar på sig eller en halvtimme. Det går långsamt. Att äta en liten smörgås tar 40 minuter och ta på EN strumpa kan ta 20 minuter. Jag känner mig som värsta boven som måste tjata på henne. MEN nu slipper jag det. Nu får jag hämta dem istället och bara koncentrera mig på mig själv på morgonen. Den här veckan har jag t o m hunnit sminka mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar