lördag 19 april 2014

Sommar i Sverige

Jag och A bestämde att årets semester ska inledas längst ner i södra Sverige: i Skåne och Malmö närmare bestämt. Äntligen ska vi få lära känna min brors och hans sambos nya hemstad. Det är verkligen hög tid och nu när de flyttat till en större lägenhet med gästrum så är det som upplagt för ett besök av oss ;-)

A tycker att vi ska bila ner. Jag blir svettig av bara tanken. Men det kanske kan bli bra om vi hittar på roliga stopp under den 12 timmar långa resan. Det blir vad man gör det till, som det brukar heta......

Var så glad i all planering att jag råkade berätta för E att vi ska åka och hälsa dem i Malmö. DUMT! Nu gråter han varje dag och undrar om vi inte ska åka snart. Försöker förklara att det måste bli varmt ute först. Går sådär. Han planerar en fotbollsmatch där han och morbror J ska spela i samma lag. Det kommer att bli en lång väntan för en liten treåring innan vi ska dit. Stackaren <3

2 kommentarer:

  1. Wiiiihey, vi borde ha något typ av planeringsmöte, hehe. Jag tycker iallafall att ni ska åka tåg, det är så himla långt att köra :) puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi tar ett besök i bland annat Stockholm längs vägen så det blir nog inte så farligt i alla fall <3
      Puss!

      Fy fasiken vad vi längtar nu! :-)

      Radera