fredag 4 april 2014

2 kg kärlek

Inledde fredagen med att ställa mig på vågen. Ibland gör man kloka val och ibland lite sämre... Kunde konstatera att jag gått upp 2 kg! Vilket kanske var väntat och det hade ju kunnat vara mycket värre. Det är bara att gilla läget! Sitter och klurar lite på vad vi ska bjuda på i morgon, när vi ska fira att E fyllt 3 år. Längtar så mycket efter att få blåsa upp ballonger och göra kalasfint här hemma, för jag vet hur glad han kommer att bli.

Just nu är jag hemma: vilken lyx det är att gå från 6 mil (enkel resa) till jobbet till att kunna vara hemma och äta på lunchen?? Skulle ljuga om jag sa att jag saknar bussresorna på 12mil/dag.

1 kommentar:

  1. Herregud vad du hinner uppdatera haha! Jag fullkomligt älskar att läsa i alla fall! Tack för det goda fikat idag. Jag kommer och myser hos er nästa helg efter vi tagit Erik på badet. PUSS

    SvaraRadera