måndag 21 april 2014

Spökveckor


Vecka 15 och jag är i vad de kallar för spökveckorna. Ni vet, det mesta av illamåendet har gått över och jag får behålla maten, men jag kan fortfarande inte känna några riktiga rörelser från lilla bebisen. Tror mig ha känt en liten buff en eller två gånger, jag menar det är min tredje graviditet jag borde ju kunna urskilja bebis och hårt arbetande tarmar - eller? ;-)

Vecka 15 och jag kan fortfarande inte förstå att vi ska bli fem i familjen. Blir alldeles upprymd och bröstet fylls av fjärilar när jag tänker på det! <3

Vilken fantastisk överraskning! Det här året ska bli det bästa året!

1 kommentar:

  1. Vilken rolig nyhet! Vantade bara pa att du skulle saga det rakt ut. Forstod nar jag laste mellan raderna om illamaende, hormoner och viktuppgang. Blogg namnet ocksa saklart! har du fatt nat datum an? verkligen spannande...Kul forresten att du borjat blogga igen. Jag har funderat pa att dra igang men an ar det daligt med inspiration. Kanske kommer...
    Mark och jag kommer forresten hem i Juni sa da maste vi ses! Massa kramar!

    SvaraRadera