söndag 6 juli 2014

Treåringen

Lillebror måste vara i den mysigaste åldern! Han är så glad och älskar allt och alla. Ser vänner i alla andra barn, är framåt och är trevlig. Hans små uttalanden får mitt hjärta att smälta ner till en varm klump. 

Idag på morgonen hörde jag hur han pratade med A om vilken underbart väder det var och vilken härlig dag det är. Jag älskar det. Vill komma ihåg allt den dagen han är 35 år, vuxen och inte har tid med sin lilla mamma.

Igår när han skulle sova så låg jag vänd med ryggen mot honom när jag sjöng (enklare att andas då pga magen). När jag vänder mig om ser jag hur han trummar takten med sina små pekfingrar på bilen han ska sova med, leendet han hade och ansiktsuttrycket fick mig att bryta ihop av skratt.

Fantastiska underbara unge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar