onsdag 2 juli 2014

Internetdöden.

Tröttare än tröttast! På grund av jobbet. Ja, jag kunde inte sova i natt på grund av jobbet. Det har nog aldrig hänt förut.

Igår när jag satt på kontoret och jobbade med lönerna så försvann internet. Helt dött. Fick panik eftersom det är så mycket som ska göras den här veckan varje månad och idag förväntar sig cheferna att allt är klart för att skriva under (anställningsavtal, timrapporter osv). Startade om datorn fem gånger, drog ut alla kablar jag kunde hitta och satte tillbaka dem igen, men nä, inget fungerade. Ringde till A (som är eller har varit en stor datornörd) och frågade om de inte kunde komma och hämta mig lite tidigare så han kunde titta på datorn. Han förstod inte heller vad som var fel och undrade om jag ringt datasupporten på kommunen. Det hade jag ju inte gjort nej... Det första jag möts av när jag ringer dit är ett autosvar som berättar att det just nu är stora störningsfel i nättrafiken och att felet är anmält till leverantören. Varför ringde jag inte en timme tidigare till dem? Då hade jag sluppit tandgnisslan och ett dåligt humör. Och stress..

MEN igår kväll/natt låg jag och tänkte på allt som skulle hinnas med på förmiddagen idag och det resulterade i att jag inte kunde sova. Jag är helt slut idag och är hemma på lunch just nu. Skulle jag lägga mig ner för att vila så sover jag nog till nästa dag....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar