söndag 8 juni 2014

Tacksamhet

Somnade lycklig igår efter en hel dag med firande: klassiskt tårtkalas med tårta och kaffe tillsammans med familj och släkt. Middag tillsammans med mina närmsta vänner på kvällen. Jag är så lyckligt lottad. Och en dag som jag funderat över hur jag skulle fira blev bara hur himla bra som helst! Är rörd över alla fina presenter och över alla som hört av sig, vilken grej.

Jag firar verkligen min 30-årsdag, jag är så glad och tacksam över att få fylla år i år igen. Att fylla 30 visar att jag har överlevt barndomen, tonåren och tjugoårsåldern. Jag har hunnit ta en universitetsexamen, gift mig och fått två underbara barn och är gravid med mitt tredje.

Det är skönt att bli äldre! Jag är tryggare i mig själv än någonsin, vet vad jag vill och ser fram emot vad framtiden har att erbjuda. Livet är en gåva och jag vet att jag ofta säger det, men jag är så tacksam över att jag får ta del av det.

1 kommentar:

  1. Vilken harlig fodelsedag du verkar fatt! Visst ar livet bra harligt!

    SvaraRadera