lördag 28 juni 2014

Lilla i

För första gången på evigheter så umgicks bara jag och Inez. För det allra mesta är jag tyvärr en tråkig sur mamma som jämt är sträng, eller så är hon strängt upptagen av att leka med alla hennes små vänner. Så när jag föreslog att bara hon och jag skulle hitta på något och hon var med på det så blev jag paff men glad! 

Så idag har jag och min äldsta tjej gjort stan. Vi har ätit en god lunch tillsammans, pratat och skrattat (hon är ju riktigt rolig att umgås med! :-)) och shoppat en massa skoj. Hon var mest intresserad av att hitta saker till lillebror men även bebisen i magen har nu ett litet paket som väntar från sin förväntansfulla storasyster.

Blir varm och mjuk i hjärta och själ när jag tänker på vår trevliga dag tillsammans och hoppas på många fler i sommar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar