torsdag 26 juni 2014

F-R-I-E-N-D-S.

Jag blir så himla glad när jag tänker tillbaka på helgen och dagarna som varit. Det är inte klokt att vi lyckats träffa så många av våra fantastiska vänner på så kort tid!

I fredags på Midsommarafton var två av A's kompisar med familjer här. Jättekul! Sex stycken barn i samma åldrar som lekte bra tillsammans och vuxna som åt gott och hade trevligt.

I lördags kom min fina Astrid och hennes Mark hit på besök. Jag är så himla glad att vi ses någon gång per år trots avståndet (de bor i USA). Tiden gick så fort när de var här och jag längtar redan till nästa gång vi ses, kanske med små bebisar? Det är så roligt att de ska ha barn bara någon vecka efter oss.

I söndags blev det heldag tillsammans med familjen Edfelt. Det är alltid lika roligt att ses och barnen vägrade att gå hem, så roligt hade dem. Jag hade bakat en jättegod jordgubbspaj som jag måste ge er receptet på sen.

Sedan har jag dessutom haft besök av två av mina allra närmsta vänner, sent 30-årsfirande. Samma sak där, flera timmar av prat och fika och en önskan om att hinna träffas oftare.

Jag är så glad över att jag/vi har alla dessa fantastiska människor i våra liv! Vilken gåva!


1 kommentar: