torsdag 19 februari 2015

Nätshopping

Sitter och planerar lite nytt till vardagsrummet. Jag har inte alls ansträngt mig detaljmässigt där. Hängt upp någon tavla och  något foto här och där så de inte ska gå sönder när de står undanställda någonstans... Ja, ni hör ju.

Mitt problem är att jag alltid får lite ont i magen när jag ska göra hål i väggarna här hemma. Tänk om jag ångrar mig? Men nu ska jag våga mig på detta! Har hittat en jättefin hylla som ska sättas upp där vi har två tavellister just nu. Det blir nog riktigt bra. En kompis har en sådan hylla i sin dotters rum och den är så himla fin. Sedan tänkte jag ge mig in på en fotovägg... halleluja :-D


En sån här vit hylla.
Jag och A är inte av samma uppfattning när det kommer till "filtvikning", så jag tänker att rulla ihop dem och ställa dem i den här borde vi väl kunna fixa båda två ;-)

Sedan vill jag fylla på soffan med fler kuddar, älskar pastelltrenden, så jag tänker haka på den och köpa gulmönstrade som funkar med dem vi redan har. Dessutom har jag hittat en ABC-tavla till kampanjpris till Lillebrors rum som jag tror han skulle älska. Speciellt nu när han är så intresserad av alla bokstäver.
Jag har fått dille på gult, jag älskar den färgen! 
Kommer bli fin fin i Lillebrors rum!


Alla bilder är lånade från www.ellos.se

1 kommentar:

  1. WIIIE!! Vad kul med shopping till hemmet. Älskar ju ert vardagsrum :*

    SvaraRadera