fredag 20 februari 2015

Fredagsnatt

Alla sover förutom jag. Ellen ligger mellan mig och A med ena handen på sitt bröst. Så ljuva små andetag, hon sover så gott. Jag har inget minne av att de andra två sov så gott på nätterna som hon gör. Vad olika det kan vara alltså! :-)

Idag hade H&M här i stan VIP-shopping. Anmälde mig för ett tag sedan och blev glad att A kunde jobba hemifrån så att jag kunde ta mig iväg. Dessutom fick jag en chans att hinna umgås lite med Elin och T. Hittade tyvärr inte det jag tänkt köpa men men, några nya små plagg till Ellen kom med hem och smink till mig.

Hann förbi Polarn o. Pyret också. Vad jag älskar den korall/rosa färgen de har nu! Lovely! Gick därifrån med två nya mössor och en vindtät overall till lillan. Önskar det fanns i min storlek, min bästa färg just nu förutom gult ;-)


1 kommentar: