onsdag 15 oktober 2014

Många timmar med shopping....

Jag måste verkligen lägga band på mig själv, nu när jag sitter och surfar all rolig shopping som finns där ute i cyberspace! Hjälp vad mycket jag vill ha! Materialisten i mig sitter på min högra axel och säger "klicka, klicka, klicka". Det vill säga: klicka så den utvalda varan hamnar i en varukorg och sedan hem till mig.

Igår hamnade jag inne på H&M's hemsida och de har fått in så många fina bebiskläder - igen.

Så söt overall! Och hur fint är det inte med blått på små flickbebisar?
Bäst av allt: 10% av försäljningspriset för varje såld overall går till UNICEF och deras satsning på poliovaccin för barn




Även vid varje såld filt går 10% till UNICEF.

De här är ju bara så söta och jag älskar pyjamasar med fot! 

Alla bilder/kläder hittar ni inne på www.hm.se

3 kommentarer:

  1. Hahaha precis vad jag skulle valt, mössan är sjukt söt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den?! :-)
      Roligt att vi har samma smak, man blir som man umgås ;-P

      Radera