tisdag 15 december 2015

Stora beslut!

Idag tog vi beslutet att ta bort reservationen på tomten vi haft i ett halvår och lägga alla byggplaner på is. Nu står vi istället i kö till nya tomter som ska släppas... Lånelöftet är redan ordnat så det enda vi egentligen behöver göra är att hitta den perfekta tomten för oss och sedan gå vidare med hela bygga hus-ruljansen.
Först blev jag enormt besviken, men nu känner jag bara en lättnad. Vi är inte riktigt klara med det här radhuset än och jag blev ordentligt stressad när mäklaren pratade om att vi skulle få ut radhuset som "på gång" nu redan innan jul. Vi var tvungna att dra i nödbromsen och landa lite i allt. Vi har båda nya jobb, Ellen-karamellen är så liten och vi vill ta nästa år till att just landa. Det ska dock bli otroligt roligt att se hur våra vänner hus växer fram!

Tittade mig nyss i spegeln och trodde på största allvar att det var ett spöke som tittade tillbaka på mig. Jag ser ju nästan genomskinlig ut! Vilken himla tur att vi om en vecka befinner oss på sydligare breddgrader. Hoppas på en ordentlig påfyllning av D-vitamin så vi orkar hålla ut till våren är här ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar