måndag 7 december 2015

Måndag måndag måndag...

Om jag hade obegränsat med pengar och ork och tid (och en make som också hade ork och tid) så skulle mitt hem se annorlunda ut vill jag lova. Men nu när vi förhoppningsvis är på väg härifrån inom en hyfsat snar framtid, så orkar jag inte lägga något krut på att få till det som om vi skulle bo här för alltid.

Jag längtar så efter att bo på ett plan, att barnen har egna rum på SAMMA våning! Jag längtar efter en egen trädgård och att kunna köra fram bilen och parkera den utanför huset.

Så jag googlar inredning och hittar så mycket fint att jag blir alldeles salig!

Titta på det här otroligt snygga köket  t ex:


Ljusgrå luckor, knoppar i mässing och bänkskiva i vit sten. Starwomen

Tapeter till barnens rum är också roligt att leta efter på internet! Hjälp vad mycket fint det finns! Den dagen det blir aktuellt med nya tapeter i deras rum ska jag försöka få in dem på mitt spår...

EN tapet att fästa minnen på? 

Sedan älskar jag verkligen Majvillans textilier och deras tapeter. Ett barn (Ellen) kommer att få en sådan tapet, för hon kan inte komma med egna idéer och åsikter än ;-) Den här skulle hon få om jag fick välja: 

Majvillan Apple Garden



Drömmer vidare... Trevlig måndag till er mina trogna läsare! <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar