torsdag 21 april 2016

Framtida trädgård

En sån här liknande lekställning vill jag ha till barnen! Vill att den ska finnas där som en inbjudan till rörelse. Har blivit väldigt påverkad av alla avsnitt av Gympaläraren som nyss gick på SVT....

bauhaus.se

Googlar runt och börjar tänka på häck eller staket. Tyvärr verkar det vara lite övermäktigt att tänka på nu, det blir nog enklare när allt är på plats. Hus och så. Men OM jag fick önska, så skulle jag gärna ha en häck ut mot gatan till vänster om huset och framtida garage. Gärna en som har en fin färg på hösten!

Tänker gräva upp och ta med mig mina fina pioner och min goda rabarber. Min chef berättade att hon flyttat med sig sånt flera gånger, så jag ska nog våga mig på det också. Får väl gå ut och gräva nattetid, så inte grannarna tycker att jag är en sniken jäkel, haha!

Sedan skulle jag vilja plantera ett vackert träd på vår framsida, direkt när vi flyttat in i huset. Nu gäller det bara att bestämma sig för vilket slags träd det skulle tänkas vara.... Det får gärna blomma i alla fall. Googlande fortsätter!



1 kommentar: