tisdag 26 april 2016

En grå bild.



Tomten har tinat fram och så även alla stubbar och stenar... Det går inte riktigt att föreställa sig hur ett hus kommer att stå här om ett år. Pirrar till i magen när jag tänker på det!

Vi var på en husvisning av Prio2 i söndags och jag ska erkänna att jag var lite nervös. Vi har ju beställt ett hus som jag aldrig sett i verkligheten.... 
När vi kom fram till visningshuset så ser jag att det är placerat i precis som vårt kommer att ligga, med sydväst på framsidan. Kul! För nu fick vi inspiration till framtida uteplatser bl a. 
Så in i huset och ja, jag blev så glatt överraskad att jag kände mig som ett barn i en leksaksaffär!! Huset är helt rätt för oss och vi har tänkt rätt kring allt vi valt och valt bort. 

Nu väntar snart nästa äventyr: flytten till lägenheten. Vilket utmärkt tillfälle att göra en ordentlig rensning igen! Möbler ska bort, urväxta kläder ska skänkas till behövande osv. Det ser jag fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar