söndag 9 augusti 2015

Lite nytt...

Helt plötsligt inser jag att om en och en halv vecka börjar skolan igen och om en vecka ska vi börja skola in E på nya förskolan. Sommaren kom och gick, och det har varit en helt fantastisk sommar på alla sätt. Den bästa på många år! Alla somrar är inte bra, det vore lögn och inget annat att säga det.

Lillan växer och börjar närma sig 10 månader. Det innebär att hon ganska snart fyller 1 år! Hur galet är inte det?! Min lilla snälla donna med skinn på näsan.





Jag saknar Gotland och längtar så mycket till nästa sommar när vi ska dit igen! Tänk att det finns en plats i Sverige som får mitt hjärta att känna sig så hemma? All stress som byggts upp under året över det ena och det andra bara rann av mig. Träden, fälten, de putsade husen, stränderna, solnedgångarna... 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar