lördag 15 augusti 2015

Chicco Liteway

Ibland blir jag riktigt nöjd med mina fynd. Har ju länge velat investera i en resevagn eftersom vi kommer att resa en del framöver. En vagn som jag varit nyfiken på är Chicco Liteway. Den har fått bäst betyg i alla tester men jag har inte kunnat provköra den. MEN nu har min vän Astrid använt en just en sån vagn till sin lilla tjej i några veckor och hon tycker att den är superbra! Så gissa min lycka när jag hittade den till ett riktigt bra kampanjpris inne på www.babyland.se!? I svart dessutom! ;-)



Chicco Liteway är en mycket populär paraplyvagn som tilltalar både de mest modemedvetna och de mest krävande föräldrarna. Fungerar bra i både stad och natur. Lätt och smidig att köra tack vare de enkla, snurrbara framhjulen. Liteway har fullt liggläge och passar barn från ca 4 månader upp till 15 kg. Väger endast 6,9 kg. Källa: Babyland


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar