tisdag 19 januari 2016

Suddig vardagspixel



Älskar friheten jag har i mitt jobb! Kan lägga upp min arbetstid som jag vill och det passar mig utmärkt. Trivs inte med fasta tider dag ut och dag in... Jag tror på mer fritt! Jag t ex som är trögstartad kommer igång först vid ca 9, så att börja kl 7-8 är helt bortkastat... Då jobbar jag hellre senare eller tar igen tid om det behövs på kvällen hemma.

Idag valde jag att ta min 6-timmars dag eftersom jag ville skynda mig hem till mina sjuklingar. Lyxigt! Att kunna göra så. Hann med en massa kramar och kånka omkring på en gnällig ettåring. Läsa läxa med storasyster och sitta nära lillebror i soffan och förklara saker som vad ångra betyder. Underbart. 

2 kommentarer:

  1. Håller verkligen med dig! Vilken lyx!! Och vilken tur dina barn har också :*

    SvaraRadera