lördag 29 mars 2014

Sol inne sol i sinne.

Idag har jag lite träningsvärk i högerarm. Min längtan efter sommaren och våren tog över och jag kanske råkade hacka lite väl mycket is på vår lilla plätt på framsidan... Det vackra vädret håller i sig och alla barn i gårdarna cyklar omkring och det lyser i deras ögon! Det är nog det absolut bästa med att bo så här: att det inte är trafikerat utanför våra hus och att det är gångvägar överallt. 

Eftersom vädret håller i sig så var inte maken riktigt med på noterna när jag föreslog en liten tripp till Ikea. Är så trött på vårt fula matbord att jag vill gråta när jag går in i köket. NEJ jag överdriver inte. Så när det inte blev något nytt matbord blev det istället en himla fin ny vaxduk från Åhléns! Jag är mer än nöjd måste jag säga.



Faritrade-blommor, blockljus och ljusfat från ICA Maxi. Duk från Åhléns. 





1 kommentar:

  1. Åh så roligt med ny blogg! Funderar faktiskt på det jag med, nystart och vår :) Kommer följa med iver! Kram Annelie

    SvaraRadera