torsdag 27 mars 2014

Det där med att kunna handarbete.

Hur fantastiskt duktig är inte min vän Lena!?! Jag kan inte bestämma mig för vad som är sötast! 





Kommer så väl ihåg på högstadiet då alla skulle sticka på syslöjden... Min lärare fick nog och repade upp hela min stickning och sa åt mig att göra något annat istället. 

Köpte för ett tag sedan ett sånt där pysselkit som finns att köpa överallt, fast besluten: jag ska lära mig virka! 



Gav upp ganska fort och kände mig hånad av "6+" i vänstra hörnet! Menar de alltså att från 6 år ska man kunna klara av att virka mormorsrutor?? Tur att min otroligt lugna och pedagogiska vän Helen har lovat mig att lära mig virka. Gissa om det kommer att bli en utmaning för alla inblandade!

1 kommentar:

  1. Jättefina!!
    Ja men nu tar vi tag i det snarast! Säg bara till så kommer jag med nål och garn:) Puss

    SvaraRadera