måndag 2 maj 2016

Måla hela världen i färg!

Förra inlägget skrev jag i sömnen och fick tydligen inte till publiceringen... Usch, ryser när jag tänker på mardrömmen jag hade. Vågar knappt gå och lägga mig ikväll, vill inte drömma samma sak igen.

HURSOM! :)

Hade på känn att vi inte fått med husfärgen i vår beställning till Eksjöhus, och mycket riktigt: ingen utomhusfärg! Suck! Nu gick det ju att komplettera, så det var väl inte hela världen, men vilken himla tur att vi hörde oss för. I samma veva bestämde vi oss för en carport med förråd. Förut har vi tänkt att "äh, vi tar garage sen!" men nu har vi ändrat oss. Lika bra att bygga allt på samma gång, annars kommer det (om jag känner oss rätt) inte bli av ;)

Har börjat klura på färger också. Vet att vi är inne på att måla vitt i alla rum, men nu börjar jag tänka om... Jag tänker att det vore fint om barnens rum fick färg redan från början?!

De här nyanserna gillar jag:

Alcro



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar